Vaš hotel u srcu Zagreba
Hotel Dubrovnik u Zagrebu može Vam pomoći u organizaciji besprijekornih događaja, bilo da se radi o hibridnom sastanku s nekoliko mjesta ili online sastanku.
Pristup: tehnologija za video konferencije, visokokvalitetni zasloni jednostavni za upotrebu, pouzdane širokopojasne veze, brzi Internet i još mnogo toga.
Tijekom prvih nekoliko mjeseci 2020. naglim širenjem korona virusa i proizašlim propisima i regulacijom kretanja, dovelo je do naglom povećanja rada na daljinu i velikog oslanjanja na alate za daljinu.
Neke su se tvrtke zatekle s pitanjima kako organizirati online konferenciju jer su se brzo morale prebaciti sa sastanaka i konferencija uživo na online i remote svijet. Brojne tvrtke, posebno one koje nisu sigurno kako organizirati virtualne konferencije u sljedećih nekoliko godina, odlučile su otkazati ove događaje – s iznimkom hotelske industrije.
Što ako možete organizirati hibridni događaj u jednom od najboljih zagrebačkih hotela?
Besprijekornom podrškom, obećavamo učinkovite, djelotvorne i zanimljive sastanke i događaje.
Možete računati na našu vrhunsku tehnologiju u sobi za male sastanke bez problema sa zvukom, štekanjem videa ili problemima sa prijavom.
Ako su vaši zahtjevi složeniji, možemo surađivati s vama i drugim dobavljačima AV-a ili našim vodećim tehnološkim partnerima.
Virtualni sastanak može biti jednako učinkovit kao i fizički, ali zahtijeva drugačiji pristup i postupak.
Nije iznenađenje da se organizatori događaja suočavaju s brojnim preprekama, uključujući tehničke probleme, ometanje zvuka i nužnost angažiranja nešto udaljenih sudionika.
Blisko ćemo surađivati s našim tehnološkim partnerima kako bismo osigurali uspjeh vašeg virtualnog događaja. Imate koristi od: moderne tehnologije za video konferencije, velikih visokokvalitetnih monitora, učinkovite povezanosti, pouzdane brze Internet veze, namjenskog širokopojasnog pristupa itd.
Mi u hotelu Dubrovnik ponosni smo što svojim gostima nudimo inovativne a tradicionalne ugostiteljske mogućnosti jer znamo da hrana i piće igraju vitalnu ulogu u uspjehu vašeg događaja!